گارانتی همراه سرویس فرتاک، همراه شما
مجموعه همتا سرویس فرتاک با داشتن کادری مجرب، توانا و کار آزموده تماش تلاش خود را جهت پشتیبانی و برطرف نمودن نیازهای مشتریان انجام می دهد. این مجموعه با حضور فعال در بازار فروش از طریق فروشگاههای معتبر همچون سبیت و سنجش بازار سعی در تامین نیازهای بازار در زمینه کالاهای دیجیتال نموده است.
• مدت زمان گارانتی دستگاه بر اساس تاریخ ذکر شده بر روی جعبه و کارت گارانتی دستگاه می باشد .
• با توجه به مصرفی بودن باتری ، مدت زمان گارانتی آن شش ماه از تاریخ شروع گارانتی می باشد .
• ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن کارت مقدور است.
• عدم کارکرد دستگاه در نرم افزاری خاص به منزله معیوب بودن آن نبوده و لپ تاپ از دیدگاه گارانتی سالم تلقی می گردد .
• خریدار موظف است در هنگام خرید از سالم بودن برچسب ضمانت ، تطابق سریال محصول و شماره سریال ذکر شده بر روی کارت ضمانت اطمینان حاصل کند .
• در صورتی که اشکال دستگاه ناشی از پاک شدن ویندوز ، آلودگی ویروسی و نرم افزار های نصب شده باشد ، رفع اشکال با اخذ هزینه های لازم صورت می پذیرد .
• هرگونه تغییر در مشخصات فنی دستگاه (ذکر شده در کارت گارانتی ) و یا باز شدن دستگاه توسط افراد غیر مجاز با تشخیص کارشناسان همتا سرویس فرتاک موجب ابطال گارانتی می گردد.
• آسیب های ناشی از اتصال پورت ها و حافظه های غیر استاندارد ، اتصال پورت های ورودی و خروجی به برق شهر ، ورود مایعات و مواد شیمیایی ، نوسانات برق ، ضربه ، آسیب فیزیکی و ظاهری ، مخدوش شدن سریال ها و استفاده نادرست از دستگاه ، شامل گارانتی نمیباشد. حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستان ها به عهده خریدار می باشد .
• طبق استاندارد جهانی ارائه خدمات به دستگاه هایی با بیش از 3 پیکسل سوخته (حداقل 4 پیکسل ) انجام می پذیرد .
• همتا سرویس فرتاک مسئولیتی در قبال فراموش شدن کلمه عبور و اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه ها ندارد و مشتریان در صورت لزوم می توانند قبل از مراجعه به مرکز گارانتی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند .
• دستگاه های خارج از گارانتی در صورت امکان ، با اخذ هزینه های مربوطه تعمیر خواهند شد.
• با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری ، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی ، دستگاهی با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارایه خواهد شد.
عیب یابی ۳روز کاری
تعمیر چیپ شمالی ۱۲ روز کاری(در صورت بودن قطعه در بازار ایران)
تعمیر چیپ جنوبی ۱۲ روز کاری (در صورت بودن قطعه در بازار ایران)
تعمیر چیپ گرافیک یا ماسوت سی پی یو )۲۸ روز کاری در صورت قابل تعمیر توسط تعمیرکاران مجموعه
تعویض ال سی دی ۴روز کاری کاری(در صورت بودن قطعه در بازار ایران)
تعویض باطری ۴روز کاری (در صورت بودن قطعه در بازار ایران)
تعویض تاچ پد ۴روز کاری (در صورت بودن قطعه در بازار ایران)
تعویض کیبورد ۴روز کاری (در صورت بودن قطعه در بازار ایران)
نصب ویندوز ۲روز کاری
ارتقا ۱ساعت
۱- در صورتی که تعمیرات کالا در ایران غیر قابل تعمیر یا تعویض باشد کالا بابت دارا بودن خدمات گارانتی اصلی از کمپانی برند خود به دبی ارسال میگردد و مراجعه کننده در بازی زمانی اگر نیاز مبرم به کالا داشته باشد کالایی مشابه همان کالا بصورت امانی دریافت میکند.
۲-پس از توافق و دریافت کالای تعمیر شده مدت زمان تعمیر بیش از ۲۸ روز کاری صورت گرفته به زمان گارانتی کالا اضافه میگردد.
۳- در صورتی که مشتری از تاریخ فاکتور خرید به مدت ۷روز بدون محاسبه تعطیلات اگر مشکل ذاتی دستگاه باشد دستگاه بدون هیچ قید و شرطی تعویض میگردد.
۴-در صورتی که مشتری از تاریخ فاکتور خرید بمدت۷روز بدون محاسبه تعطیلات اگر درخواست تعویض کالای جایگزین داشته باشد ۹٪ ارزش افزوده کسر و کالای درخواستی را با پرداخت یا دریافت مابه التفاوت انجام می گردد.
مجموعه همتا سرویس فرتاک زیر نطر شرکت "هوشمند سیستم فرتاک" دارای مجوز از اتحادیه فناوران رایانه در ابتدای سال 1401 و با داشتن کادری مجرب، توانا و کار آزموده تمامی تلاش خود را جهت پشتیبانی و برطرف نمودن نیازهای مشتریان انجام می دهد. این مجموعه با حضور فعال در بازار فروش و از طریق فروشگاههای معتبر اینترنتی و سنجش بازار سعی در تامین نیازهای بازار در زمینه کالاهای دیجیتال نموده است.